L’actual tinent d’alcalde de Cultura i Normalització Lingüística estarà acompanyat per Neus Cerdà i Sílvia Miralles

L’assemblea de la coalició ha decidit que Lluís Pastor siga, de nou, el cap de llista de Compromís per Onda. Pastor ha agraït el suport del col·lectiu a l’hora de prendre aquesta decisió. «Des que formem part de l’equip de govern i també durant el temps en què vam formar part de l’oposició, una oposició constructiva i amb senderi, hem treballat perquè es dugueren a terme moltes iniciatives beneficioses per al veïnat d’Onda».

El candidat ha assegurat que «volem seguir en aquesta línia, en positiu, ja que encara hi ha moltes coses a fer». Pastor ha destacat que «la candidatura està formada per persones preparades que tenen com a il·lusió una ciutat amable, viva, més justa i amb futur».

Neus Cerdà Ramos i Sílvia Miralles Monfort ocuparan el segon i tercer lloc de la candidatura de Compromís. L’alcaldable ha dit sentir-se «orgullós» pel fet d’estar acompanyat «de dos jóvens preparades i compromeses».

Neus Cerdà ha recordat les beques menjadors en períodes festius, les subvencions per a les creacions culturals locals i l’obertura del projecte d’Onda Natura com a Centre d’Interpretació de la Serrà d’Espadà «com alguns dels canvis que s’han produït a la ciutat gràcies a les propostes presentades al ple i el treball realitzat per Lluís des de les seus regidories».

Per la seua banda, Silvia Miralles ha citat la creació de beques esportives per a gent sense recursos i per a esportistes d’elit, la diversificació i ampliació de l’oferta cultural o el proper canvi de la gespa dels camps de futbol «com a exemples d’eixa faena «constructiva, en positiu, que ens caracteritza i beneficia la ciutat».  

———

Compromís per Onda presenta los tres primeros puestos de la candidatura que vuelve a encabezar Lluís Pastor


El actual teniente de alcalde de Cultura y Normalización Lingüística estará acompañado por Neus Cerdà y Silvia Miralles

La asamblea de la coalición ha decidido que Lluís Pastor sea, de nuevo, el cabeza de lista de Compromís per Onda. Pastor ha agradecido el apoyo del colectivo a la hora de tomar esta decisión. «Desde que formamos parte del equipo de gobierno y también durante el tiempo en que formamos parte de la oposición, una oposición constructiva y con sentido, hemos trabajado para que se llevaron a cabo muchas iniciativas beneficiosas para el vecindario de Onda».


El candidato ha asegurado que «queremos seguir en esta línea, en positivo, ya que todavía hay muchas cosas que hacer». Pastor ha destacado que «la candidatura está formada por personas preparadas que tienen como ilusión una ciudad amable, viva, más justa y con futuro».


Neus Cerdà Ramos y Silvia Miralles Monfort ocuparán el segundo y tercer puesto de la candidatura de Compromís. El alcaldable ha dicho sentirse «orgulloso» por estar acompañado «de dos jóvenes preparadas y comprometidas».


Neus Cerdà ha recordado las becas comedores en periodos festivos, las subvenciones para las creaciones culturales locales y la apertura del proyecto de Onda Natura como Centro de Interpretación de la Serra de Espadà «como algunos de los cambios que se han producido en la ciudad gracias a las propuestas presentadas al pleno y el trabajo realizado por Lluís desde las concejalías que gestiona».


Por su parte, Silvia Miralles ha citado la creación de becas deportivas para gente sin recursos y para deportistas de élite, la diversificación y ampliación de la oferta cultural o el próximo cambio del césped de los campos de fútbol «como ejemplos de ese trabajo constructivo, en positivo, que nos caracteriza y que beneficia la ciudad».